vrijdag 10 augustus 2012

Het komt er niet van

om mijn blog te onderhouden sinds we fan zijn geworden van het "i"-syndroom.
Sinds we ergens in januari een iPad kochten, staat onze desktoppc bijna niet meer aan (tenzij om voor school te werken). En jammer genoeg krijg ik het niet voor elkaar om genomen foto's via iPad/iPhone op mijn blog te zetten. Misschien dat Blogger niet compatible is met iOS.
Maar bon. Tijdens deze zomervakantie, waar ik eigenlijk zeeën van tijd heb, heb ik mijzelf amper achter mijn naaimachine geplaatst.
Twee weken geleden kwam er toch nog eens een t-shirtje vanonder voor Stanne. Maar mijn plannen om nog jurkjes en t-shirts voor mezelf te naaien, blijven alsnog uit. (maar dat ik natuurlijk ook het teken dat het toch fijn zomerweer is en een lekker drukke vakantie was).
Patroon: Ottobre (weet niet meer welke)
Stof: Joyfits



Geen opmerkingen:

Een reactie posten