vrijdag 20 juli 2012

Stanne's tent

Ik had het hier en hier al gezien en ook deze kon mij bekoren. Dus het was ook tijd om er zelf een te maken.
Hop, naar de doe-het-zelver. Letterlijk ook, want daar snijden ze planken niet meer voor, maar moet je het zelf doen. Het boren heeft papa Flavie eventjes voorgedaan. Op het tentzeil heb ik mijn naaimachine, denk ik, kapot genaaid (beetje geforceerd bij de elastiek en nu botst naald steeds op plaat). Het tentzeil is een oud laken dat ik van schoonmama kreeg. De tent is dus eigenlijk een familiestuk. Alleen zijn mijn gaten precies een beetje te ruim want de tent valt soms open. Heb er dus maar twee touwtjes aangebonden om de poten samen te houden.
Zoonlief vind het geweldig. 






1 opmerking:

  1. superleuk!!!ik heb ook iets leuks gezien...https://www.facebook.com/meteenZOEN#!/photo.php?fbid=315833338497478&set=a.315825985164880.77471.128700297210784&type=3&theater hoe megatof is da?? die staat op mijn todo lijstje...
    stomme opm:je hebt de naald al vervangen?miss heb je die alleen stuk?
    anders hoop ik dat het iets anders stom is,dat je nu ondertussen al hebt kunnen oplossen

    BeantwoordenVerwijderen