dinsdag 1 februari 2011

joepie-ojee

Lees: blij gezichtje =) gecombineerd met zulks gezichtje :s  (voor wie wat van emoticons kent)
Deze geweldige dame maakte dit geweldig broekje.

Ze vond het broekje alleen niet zo geschikt voor haar eigen girly mopsie en wou het dus weggeven aan een mannelijke mopsi. Ik stelde mij, beter gezegd, onze Stanne kandidaat en joepie, hij wordt de nieuwe eigenaar van dit geweldig exemplaar. In al mijn enthousiasme beloofde ik natuurlijk om er een swapke van te maken, want stofjes zijn nu eenmaal niet goedkoop en soms ben ik wel van het principe "voor wat hoort wat".
Dus vandaar het tweede deel van de titel, den "oojeeeee". Want wat moet ik nu gaan verzinnen om te maken dat een beetje evenwaardig is aan dé broek???
Gelukkig is mijn hoofd niet ziek deze week en is het alleen mijn lichaam dat even niet mee wil, zodat ik vanuit mijn luie zetel (of van achter mijn "luie" computer) toch nog een beetje kan nadenken.
In elk geval, T., zoals gemaild, er komt nog wel iets aan, je hebt gewoon wat geduld nodig...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten