donderdag 30 december 2010

Unieke stempel

kreeg ik toegestuurd van Mamasha om onze swap te volbrengen :-) Ik gaf haar twee tissuehoezen, een voor een doos tissues en een voor een pakje papieren zakdoekjes, samen met enkele zelfgemaakte knopen.
Ik kreeg van haar een zalige stempel: * Flavie *  waar later nog een foto van zal komen. De naam is wit en rondom komt de inkt (negatieve druk). Het zat mooi verpakt in een superleuk zakje met rits samen met reeds enkele labels met mijn naam. Ben er zo blij mee!!! Volgende week, als de drukte voorbij is, zal ik hopelijk tussen alle verhuisdozen, opruimacties en uitlaadmomenten, tijd hebben om mijn nieuw machientje te testen en meteen iets te maken om een nieuw gemaakt labeltje in te hangen. Doet mij er trouwens aan denken dat ik nog steeds een naam wil hebben voor mijn machientje :-) en liefst nog een oude "bomma-achtige" naam :-)

1 opmerking: