maandag 13 december 2010

Tussen de potten en boeken door...

maakte ik eindelijk mijn swap klaar om naar Mamasha te versturen. Tussen het inpakken van mijn potten en pannen (die ik de komende twee weken niet dringend meer nodig heb), boeken, kledij (die ik niet meer zal dragen de komende twee weken),... had ik toch nog vlug tijd gevonden om een swap af te werken voor Mamasha.
Wat ik precies verstuurd heb, ga ik hier niet verklappen gezien het pakje nog achter mij op de kast wacht om verstuurd te worden.
Binnen enkele dagen kan je het misschien bij de respectievelijke blogster lezen (en bekijken?)
Bon, ik wacht vol honger op manlief die naar de frituur is (nee, ik pakte niet té veel potten en pannen in zodat we niet meer kunnen koken) en zal alvast maar de tafel klaar zetten zodat ik dadelijk meteen kan aanvallen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten