donderdag 23 september 2010

Wederom weinig tijd

Nu  begin ik wat meer volgers te krijgen, maar nu heb ik precies ook minder tijd om nog te naaien en te bloggen. Hopelijk zijn de variabelen "volgers" en "tijd" niet omgekeerd evenredig aan elkaar...
Zoals eerder gezegd, ging ik een zonnebrilhoes maken volgens haar tuto. En dat is aardig gelukt (vind ik van mijzelf toch :-)). Mijn mama begint alvast wel "fier" te worden op wat ik allemaal maak en papa heeft al een hoesje voor een extra harde schijf besteld :-):-)
Vorige week kocht ik nog eens twee goedkope t-shirts om te pimpen. Eentje voor nichtje Emma en een voor zoonlief. Zoonliefs t-shirt ligt nog altijd klaar om gemaakt te wachten, maar wacht nog op een schitterend idee voor prentje. Nichtliefs t-shirt is klaar en goedgekeurd (althans, dat denk ik toch :-)). Ik heb de oogjes van Nijntje wel verkeerd getekend... En  met het tekenen van de zwarte lijntjes heb ik ook een klein beetje op het oortje geveegd, maar, dat maakt het net uniek ê :-) (maak ik mijzelf wijs).


De stof voor zoonlief zijn "turn-/crèchezakje ligt ondertussen gestreken klaar, maar raakt maar niet geknipt. Gisteren las ik nu wel bij haar nog een leuke tutotip voor een dergelijk zakje, maar weet nog niet of ik mij er ga aan wagen. Ik heb wel al stof geknipt voor een nieuwe portemonneetje. Stof dat ik hier kocht en dat echt lekker zacht is en ook wel hip, gezien er tegenwoordig veel uiltjes worden gebruikt. Omdat de stof echt zacht is, denk ik er aan om nog meer ervan te bestellen om een hoes te maken voor het speelmatraske dat mijn schoonmama maakte voor mijn box. Voor de bevalling dacht ik dat het boxkleed te dun ging zijn voor Stanne om op te liggen. En dus maakte schoonmama en schoonpapa een dun matrasje om eronder te leggen. Schoonmama gebruikte een oud laken om het te bekleden. En als ik het nu nog eens een hip hoesje kan geven, zou ik het ook gewoon ergens op de grond kunnen gebruiken als speelmatrasje, want zoonlief kan nog niet zitten. En de speelmat altijd versleuren naar waar mama gaat zitten/werken (als het in andere kamer is), is ook niet praktisch.... Afin, het is nog maar een vaag idee :-)
En zoals gezegd, heb ik nu eigenlijk weinig tijd. Ik moet dringend boodschappen gaan doen voor het doopfeest van zondag....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten