donderdag 19 augustus 2010

Wie niet luisteren wil....

Ik had het eigenlijk kunnen weten, want ik had het bij Miekk reeds gelezen. Het transferpapier van Hema is van niet zo'n goede kwaliteit. Achtergrond dat wit blijft, ziet er na het strijken geel uit. En bij mij wel heel erg geel. Misschien heb ik net iets te hard met mijn strijkijzer gedrukt. Maarja, zoals gezegd, ik wist het op voorhand. Ik had elders op internet beter papier kunnen kopen, maar het kwam echt duurder uit door de verzendingskosten en daar had ik nu geen zin in...
Ik wou Stannes geboortekaartje, omdat het gewoon zijn naam is, graag op een t-shirt strijken. Vond dit wel leuk voor als hij naar de crèche zou gaan zodat ze zijn naam alvast weten. Niet dat hij zelf al echt weet dat hij zo heet, maar goed :-)
Het resultaat is niet echt supergeslaagd, maar het doel zal wel bereikt worden. Tenminste, iedereen zal weten hoe mijn prinsje heet.


1 opmerking:

  1. Ik vind dat geel nog niet zo lelijk... Maar inderdaad, als je 't wit had verwacht valt het wel tegen...

    BeantwoordenVerwijderen