woensdag 25 augustus 2010

Updaten

Ik moet hier blijkbaar nog eens dringend een update doen, voor diegene die mijn blog toevallig toch zouden lezen ;-).
Eerst en vooral zal ik eindelijk de foto van het geleende stikmachine eens tonen.

Ondertussen heb ik leuke stofjes en knoopjes besteld bij Koekepeertje om nog extra theeportemonnees te maken. Wat was ik blij toen ik maandag de omslag in de bus vond. Ik heb meteen de stof geknipt en geprepareerd om aan de tea wallet te beginnen van zodra ik tijd heb.
Vandaag ging zoonlief voor de eerste keer op proefvoormiddag naar de crèche. Hierdoor had ik dus eindelijk wat tijd. Tijd die ik helaas wel gebruikt heb om te kuisen, maar waardoor ik 's avonds wel tijd had om mijn eerste kringlooptas af te werken.

Over de afwerking gaan we echt niet discussiëren. Die is ronduit slordig!!!! Maar het heeft wel een labeltje met mijn naam. Maakt toch al iets goed ê. Ik had wel wat problemen met de hoeken. Nadat ik de "vierkantjes" had uitgeknipt, wist ik niet goed hoe ik de hoeken moest naaien. Beetje gesukkeld, maar uiteindelijk is het wel gelukt, hoewel niet hoe het echt moet denk ik. Volgende keer zal ik zeker meer op de afwerking letten... (waar heb ik dat nog gehoord...)
De zak is nu gewoon wit met een rood geruit zakje. Ik denk er nog aan om de zak eventueel te pimpen door ofwel hem te bestempelen ofwel door er een strijkapplicatie op te strijken of door er iets op te strijken via transferpapier (ookal heb ik nog steeds het vies geelwordende Hemapapier)...
Misschien een poll voor de enkele lezers die ik heb.
???? Hoe pimp ik de zak??? Of pimp ik hem niet????


           

1 opmerking:

  1. Ik vind hem zo ook wel oké. Een beetje wit, maar daardoor ook unisex (de tas die ik heb gemaakt, en de stofkes die nog klaar liggen zijn allemaal tafellakens van mijn moemoe, wat er voor zorgt dat mijn geliefde wederhelft niet gaat winkelen met zo'n tas).
    Of als je er nu eens een applicatie opzet in dezelfde ruitjesstof?

    BeantwoordenVerwijderen