zondag 13 mei 2012

Is het een keukenhanddoek? Is het een tafellaken? Nee, dat is het niet....

Mijn eerste hemdje en het zal niet het laatste zijn. Gemaakt net vóór Mamasha haar Hemdjes-Sew Along zal starten. Met de kraag heb ik uiteraard serieus zitten ploeteren. Na de uitleg van de naaijuf ben ik nog ten rade moeten gaan bij Schoonmama Flavie. Het is nog niet geheel zoals het moet zijn, maar het resultaat kan gedragen worden. Alleen een "kennersoog" ziet het foutje aan de kraag.
Voor het volgende wacht ik wel geduldig tot ik de Sew Along heb kunnen lezen ;-)

Patroon: Apple - Ottobre 03/2010
Stof: In den Beer

Van poseren wordt je moe, uiteraard...



3 opmerkingen:

  1. wat een lief venteke. Schoon hemdje, leuk stofke ook.
    Ik hou zo van klein mannekes in schoon hemdjes ... ik zou echt voor onze Vic ook eens iets moeten fabriceren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige foto's. Hij staat prachtig met z'n nieuwe hemdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het in ieder geval heel mooi! Ik ben ook in hemdjes-fase..knopen naaien is nu mijn werk! Knappe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen