vrijdag 9 september 2011

Lotta

Nee, niet Lotta uit de Kabaalstraat, maar Lotta Jansdotter.
Dat is waar ik nu even met een kopje thee van ga genieten. In navolging van berichtjes op andere blogs kocht ik haar boek. En het is, denk ik want ik deed de verpakking niet open, net aangekomen.
Verder bestelde ik ook het Burda 7828- patroon. Het patroon werd gekocht door de leuke foto's (ookal beweerde zij dat het kleed te groot was) en door het leuke berichtje van haar. Ik nam de downloadversie en betaalde meteen. Ik dacht wel dat ik het sneller toegemaild zou krijgen. Ik hoop nog altijd dat ik voor zondag een mailtje krijg zodat ik weet hoeveel leuke tricotstof ik zondag buit moet maken op het Stoffenspektakel.
En nu, hop, de beentjes in de zetel met een lekker kopje Ijzerkruidthee.

1 opmerking: