donderdag 29 september 2011

Evil Mom

Deze morgen leek het wel alsof ik mijn niet-gerealiseerde droom via mijn zoon wil waarmaken. Zoonlief moet altijd maar poseren met nieuw gemaakte kledij. Maar een peuter van 17 maanden kan je niet zomaar netjes doen stilstaan en naar het "vogeltje" laten kijken. Het moest dus maar eens gebeuren. Zoonlief wou niet stilstaan, ik wou iets te fel forceren en tja, BOEM. Zoonlief wou weglopen en struikelt daarbij over mijn voeten. Gevolg: gigantische buil op zijn hoofd. Ocharm, het manneke moest nog naar "de kindjes" (zo noemen wij de crèche hier) vertrekken en hij was al geblesseerd.
De kwaliteit van foto's zijn dus niet geweldig, te meer omdat ik tegenwoordig te lui ben om de "grote kodak" boven te halen en gewoon met een kleintje snel foto's maak. Zie hieronder dus de oorzaak van het accident. Een nief broekje naar patroon van Ottobre, broekje nummer negen (weet naam niet meer, iets met "grey").


 

gevolg van de fotoshoot

 


Gelukkig gebeurde er op deze vroege ochtend toch nog iets leuk. Ik kreeg namelijk een fijn mailtje in mijn "mailtjesbus" van Eloleo. Ik heb namelijk de give-away gewonnen bij haar en krijg binnenkort de tas gemaakt uit een  2dehands kostuumvest cadeau. Geweldig toch!En de zon is er al, nu nog EINDELIJK kunnen beslissen welke planten er in de voortuin zullen komen, de schikking kunnen kiezen en de dag is weer zalig begonnen :-) (minus het kleine accidentje dan, maar zoonlief is dat al wel weer vergeten, want hij speelde daarnet al zeer lustig "bij de kindjes").

* update: en dan kwam op deze mooie morgen de echte postbode nog een fijne nieuwe ufopatch in mijn bus steken van deze dame. Gewoon omdat ik een foto doorstuurde naar haar wall-of-fame (FB) en omdat ik melde dat het de eerste keer niet vlekkeloos verliep met haar patch. Nu kan ik weer iets bedenken wat ik kan pimpen.

1 opmerking: