zaterdag 11 september 2010

Spannend en nog wat

Ik ben een beetje "opgewonden", want vandaag gaat mijn klein prinsje voor de eerste keer groentepap eten. Op het menu staan wortels met aardappeltjes. Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Maar ik ben ook wel opgewonden, want mijn kleine man wordt nu al weer een beetje "groter". Tevens ben ik ook een beetje "triest", want ik besloten om morgenavond voor de laatste keer borstvoeding aan hem te geven. Hij dronk nu alleen nog 's morgens en 's avonds bij mij en de andere twee keer een flesje. Het wordt stilaan tijd om hem toch losser te laten (en het mij ook makkelijker te maken zodat ik 's avonds en 's ochtends de voeding aan meneer Flavie kan overlaten).
Maar goed, prutsie is wakker geworden. Ik hoor hem bazelen door de babyfoon. Ik zal de Babycook alvast opzetten om zijn groentjes te stomen zodat hij sewes lekker kan smullen, of beter smossen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten