donderdag 26 augustus 2010

toch geen verslaving in wording zeker....

Toen zoonlief deze voormiddag zijn dutje deed, flanste ik mijn tweede theeportemonnee in elkaar. Volgende week is mijn schoonzusje jarig en ze drinkt zeer vaak thee. Ik hoop dat ze zo'n zelfgemaakt cadeautje leuk zal vinden. Deze keer lette ik veel beter op de afwerking.
Het enige waar ik nog een beetje mee knoei is het omkeergat netjes dichtnaaien. (gezien je het binnenste buiten stikt). Maar dat zal bij volgende weer beter lukken, hoop ik. Ik heb in elk geval nog genoeg stofjes en mooie knoopjes liggen nu om nog meer teawallets te maken...
Binnenkort komt een goede vriendin, die in het buitenland is gaan wonen, even naar België op bezoek.... Misschien vindt zij dit ook wel een leuk cadeau.... Elke, als je deze blog leest... sorry meid als het er toch niet van gekomen is... Ik doe mijn best :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten