zondag 29 augustus 2010

sneu

Flavie Stikkemie is een beetje zenuwachtig en triest. Morgen start namelijk haar prinsje zijn crèchecarrière. Afgelopen woensdag is hij al een halve dag op proef gegaan en dit lukte, denk ik wel goed. Maar nu,.... vanaf morgen moet hij elke dag gaan (behalve woensdagnamiddag en vrijdag). Waarschijnlijk is het erger voor mij dan voor hem. Het is zoals ze zeggen al een klein beetje loslaten, maar eigenlijk wil ik hem niet loslaten. Gaan ze hem wel kunnen troosten als hij weent? Gaan ze hem ook genoeg entertainen zoals ik doe? Gaan ze af en toe ook wel eens kijken of hij nog ademt als hij slaapt?....
Tuurlijk is hij daar in goede handen, maar toch stel je jezelf als mama die vragen...
Als troost heb ik gisteren dan maar een nieuw t-shirt voor hem gepimpt. Het was de eerste keer dat ik de applicatie zelf omstikte met zigzagsteek. Het is nog niet goed gelukt, maar zoals ik al vaker schreef: oefening baart kunst. Oké, ik geef toe, een egel-applicatie is nu misschien niet het makkelijkste om mee te beginnen om te omstikken, maar vond het zo leuk.
Ondertussen heb ik ook de kringlooptas gepimt. Bedankt Schaartje voor je tip ;-)

1 opmerking: