vrijdag 14 november 2014

oeioeioei

Ik verschiet er zelf van dat dit hier nog bestaat. Hoe lang is dat al niet geleden dat ik nog een berichtje post.


Ik ben blijkbaar echt niet meer into bloggen. En eigenlijk lees ik zelf ook niet zo veel blogs meer. Waarschijnlijk komt dit door toedoen van Facebook(groepen) en Pinterest.
Natuurlijk spelen de twee (b)engeltjes die hier thuis rondlopen/-kruipen en ook aandacht willen (en terecht) ook mee.  Op een gegeven moment was ik te vaak 'tijd aan het verspillen' met lezen van blogs en zelf blogberichten te schrijven, dat ik eigenlijk vond dat het genoeg was. Ik had, toen nog maar 1, een kind rondlopen dat zijn mama niet altijd achter de pc wou zien zitten.
Zodoende is het wat verwaterd. Ik heb wel geprobeerd om op mijn Facebookpagina altijd mijn laatste creaties te posten. (ook niet altijd gelukt, maar bon).
Dus bij deze kan je me daar nog steeds volgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten