zaterdag 7 april 2012

Mijn eerste keer

U kon vorige week bij haar lezen over haar eerste keer met de OL. Eergisteren beleefde ik ook mijn eerste keer. Gezien ik toch op weg was naar zee, dacht ik een "kleine" omweg te maken langs Harelbeke en mijn In den Beer-doop te ervaren.  Zelfs zoonlief vond het een geweldige winkel."Dees mama!", "dees mama?" (noot: zoonlief wordt einde van de maand pas 2 en vond elke coupon dat er lag wel mooi denk ik). Mijn buit:

Mijn plannen hiermee: rokken en kleedjes, de lichtgroene stof met spikkels wordt een broek en hemd voor Stanne (nee, niet om samen te dragen). Dit idee werd wel op weinig enthousiasme bij manlief en mijn mama onthaald. De andere groene stof is sweattricot en zal een hoodie worden naar hun patroon.Ben alleen tricot voor de binnenkant vergeten. Voor nog geen 5 euro kan je dat patroon via Etsy kopen.
Voor dat zelfde geld kan je nu ook het gewelige Jacobbroekje kopen bij Van Katoen. U raadt de bestemming van die gespikkeld groene stof al.
Ik ben mijn budget wel te buiten gegaan, maar in zo'n winkel is dit niet moeilijk. Deze voormiddag vond ik dit ergens wel jammer toen ik deze schatjes zag staan. Geef toe, zelfs de doos is mooi.

 






Maar zoals u ziet, staan deze schoenen toch in mijn bureau op de vloer. Ik kan dan ook alleen maar "dank u manlief zeggen"...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten