maandag 22 augustus 2011

Uitslag weggevertje

Ik had het gisteren al beloofd, maar naast de straatbbq kreeg ik zaterdag nog fijn nieuws. Ik ben terug tante geworden van een lief, klein nichtje. Het meisje besloot, net zoals haar zusje, een maandje te vroeg ons te komen verrassen. U begrijpt dat ik het dus zondag ook nog druk had met babybezoek.
Maar de uitslag van de give-away is bekend:
Pippelotje heeft gewonnen. Dus als je mij je adres doormailt, dan zal ik je het pakketje toesturen.
En nu ga ik verder aan mijn babypakketje naaien, want alles moet nu wel in stroomversnelling gaan.

3 opmerkingen:

  1. Proficiat, tante Flavie! Ik ben al benieuwd naar je babypakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Flavie en familie :)
    Pippelotje ook gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg hard bedankt voor de leuke give-away die hier in de bus stak toen ik terug kwam van vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen