maandag 11 juli 2011

Wat had u nog te goed? Al zeker een zonnehoed.

Ik weet ondertussen niet meer wat jullie nog te goed hadden aan foto's. Dus post ik er dadelijk maar enkelen.
Eerder dit jaar werden de eerste baby's van de nieuwe babyboom (eigenlijk is elk jaar sinds 2009 al babyboom geweest in onze vriendenkring). Twee Gustjes werden toen in aparte gezinnen weliswaar geboren. Beide Gusten hadden uiltjes op hun kaartje staan. Helaas, wegens gebrek aan tijd (maken - foei Flavie!), ben ik nog maar één Gustje gaan bewonderen. De andere Gust moet dus nog steeds op zijn uilenknuffel wachten. Halfweg juni kwam baby nummer drie van dit jaar te voorschijn. Een prachtig meisje, Bo genaamd. Zij, of beter haar mama, moest niet zo lang op mijn bezoekje wachten én op het kraamcadeautje.

patroontje hier
Ook mama Flavie kreeg nog cadeautjes. Een keukenschort zoals ik reeds voor tante Flavie maakte (bijna hetzelfde maar met andere kleuren en accessoires). Omdat ik de schort aan haar cadeau deed net voor ze op vakantie vertrok heb ik er geen foto van. Misschien duikt er nog wel een vakantiefoto van haar mét schort op. Mams en paps kregen ook een zakje om hún gezelschapsspelletjes in te steken, want ze vonden dat bij mij toch wel handig gezien.
Verder werden er alleen maar nieuwe cadeautjes gemaakt voor vriendinnen die al enkele maanden geleden jarig waren. Ja, kwa time-management ben ik nog niet 100% geslaagd. En ik maakte ook eindelijk nog eens iets voor mezelf.




voor mijzelf
voor mijzelf











Tijdens een van mijn tijdverspillende bezigheden, zoals daarzijnde rondsnuffelen op blogs, kwam ik bij Miek een geweldig handige tuto tegen om een keerbaar zonnehoedje te maken. In een wip gemaakt, heel makkelijk en op twee manieren te dragen. Zoonlief was content. Ohja, zoonlief kreeg eerder ook al verschillende probeersels van makkelijke broekjes. U had nog foto's te goed. U kan ze daar vinden, althans van het laatst gemaakte broekje.
  


Let u hier ook vooral op de geweldige retroparaplu die we van schoonpapa mogen lenen en let vooral op de caravan bij de buurman --> zou ik dolgraag willen opmaken als kinderspeelcaravan, helaas vindt meneer Flavie dat geen geweldig idee....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten