zondag 5 juni 2011

WOM-men*

Joepie, eindelijk mag ik ook eens iets testen van The Insiders. Meer dan een half jaar geleden schreef ik me in op The Insiders. Het is een mond-tot-mond reclamenetwerk waarbij je gratis producten kan testen (als je geselecteerd wordt). Je krijgt deze dan thuis opgestuurd plus enkele staaltjes (afhankelijk van het te testen product). Het "enige" wat je moet doen is een eerlijk verslag schrijven over het product.
En vrijdag belde de postbode bij mij aan met een doos vol Sanex dermo Repair-producten die ik geheel gratis mag testen. De reden waarom ik gekozen ben, denk ik, is omdat ik nogal moeilijke oksels heb. Ik kan namelijk niet veel deo's verdragen zonder vieze, rode bubbeltjes te krijgen. Sanex staat dus al jaar en dag in mijn badkamer.(Hoewel ik een paar maanden geleden zondigde met Fa Pink Passion, omdat het heerlijk ruikt. Vond ik handig om tijdens het werk eens ff als opfrissing te gebruiken.)
Voorlopig heb ik alleen nog maar de douchegel voor droge huid en deo gebruikt. De geur verschilt niet heel erg van andere Sanexdeo's: subtiel maar toch fris. Ik moet wel zeggen dat het zweetgehalte precies wel wat verminderde. Maar ik droeg dan ook een topje. Ik zal het nog eens moeten testen wanneer ik meer gesloten kleding draag.
Eindverslag volgt nog!
*Word of Mouth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten